Bojujeme za lepší weby

Tvorba webových stránek je stále rozšířenější činnost, které se věnují nejenom profesionálové, ale často také lidé hledající snadný přivýdělek, bez dostatečných zkušeností. Pojďme spolu bojovat za kvalitní weby!

Jak vznikají špatné weby

Mnoho lidí si myslí, že webové stránky jsou především o tom, jestli vypadají skvěle ve vašem prohlížeči. Díky redakčnímu systému WordPress a velkému množství šablon se věnuje tvorbě webů každy, kdo má počítač a potřebuje přivýdělek ke svému povolání. Pravděpodobně se tedy věnuje přípravě stránek také vaše sousedka v důchodu, instalatér, maminka na mateřské nebo fitness trenér. Web nebo eshop je poměrně komplexní záležitost a pokud chcete kvalitní stránky, musíte se na nich aktivně podílet.

Nemáte zadání

Pravděpodobně si necháte vytvořit web pouze na základě poptávky bez konkrétního zadání. Poptávku nelze nacenit a nechává přiliš mnoho volného prostoru.
blank

Chybí vám cíl

Vytvářet stránky pouze proto, abyste nějaké měli nemá moc smysl a poslouží pouze jako internetová vizitka pro uživatele, kteří vás znají, ale nepřinese konverze.
blank

Vybíráte podle ceny

Pokud je pro Vás zásadním měřítkem cena, pravděpodobně vyberete dodavatele, který nabídne nejnižší cenu a také odvede nejméně práce.

Tohle jsou naprosto zásadní problémy, které postačují k vytvoření na první pohled líbivého, ale většinou nefunkčního webu, který přinese velmi málo užitku. Pokud nemáte absolutně žádnou představu o požadavcích na webové stránky a myslíte si, že prostě jenom nějaký web potřebujete, pravděpodobně jste na cestě za špatným webem. V takovém případě je nejlepší si najmout webového konzultanta, který vás provede všemi nástrahami a pomůže s vypracováním kvalitního zadání.

Poptávka, zadání, nabídka a svělý web

Pokud chcete mít jistotu, že dostanete kvalitní výstup, můžete se řídit podle několika kroků, kterými si projdou všichni profesionální webdesignéři.

1. Poptávka

Prvním krokem na cestě ke kvalitnímu webu je dobrá poptávka. Měla by jasně stanovit, co vlastně potřebujete.

4. Cenová nabídka

Zadání umožní vytvoření poměrně přesné položkové nabídky, která zajistí udržení prací v cenovém rámci.

2. Konzultace

Poptávka je poměrně obecná a kvalitní dodavatel bude preferovat další konzultaci, která mu pomůže pochopit váš projekt.

5. Provedení

Díky zadání a cenové nabídce máte jasně stanovené práce a můžete dohlížet na provádění jednotlivých částí.

3. Zadání

Perfektní zadání pomáhá nadefinovat jasný rámec rozsahu prací a umožňuje podrobné nacenění projektu.

6. Perfektní web

Pokud si společně s dodavatelem projdete všemi uvedenými kroky, výsledkem budou kvalitní webové stránky.

Jak bojujeme za lepší weby

Bojovat za lepší weby můžeme pouze společnými silami. Pomáháme firmám a jednotlivcům s pochopením problematiky tvorby webových stránek, aby měli jasnou představu o tom, co vlastně musí kvalitní weby splňovat a jak se dopracovat k perfektnímu výsledku.

Píšeme články, které vám pomohou s pronikutím do problematiky a současně zajišťujeme odborné konzultace.